divendres, 9 de gener del 2015

Estrena de bloc

Doncs sí, un dels propòsits d'aquest any nou era començar un bloc d'scrap, per anar recollint no solament els meus projectes, sinó també idees que vagi trobant o notícies d'altres blocs.

Fins ara ho feia a través del Facebook  i d'un espai web que tenia una mica abandonat. Però entre que em trobava que per a participar en concursos i reptes em demanaven col·laborar amb el logo del patrocinador i que només hi anava posant fotos del que jo feia, vaig decidir-me per engegar aquest nou projecte de bloc.

A més em servirà com a "memòria històrica" de tot el que faig i amb les dates corresponents.

Espero poder tenir-lo actualitzat i compaginar-ho amb la feina manual.

1 comentari:

  1. Einssssssssssss, aquí em tens, la cuinera estresada, no ho descuidis que jo et seguiré i et donaré castanyot si et despistes, jejeje.

    ResponElimina