dimecres, 4 de febrer del 2015

Un nou juguet: la Canon Selphy CP910

Des de fa un temps que vaig donant-hi voltes sobre si em compro la càmara Polaroid i, en cas afirmatiu, quina d'elles. El que més em molestava era el fet d'haver d'anar amb dues (o tres, si comptem el mòbil) càmeres per la vida, doncs a mi m'encanta la fotografia i sempre que viatjo o vaig a algun lloc especial, porto la meva Sony reflex a sobre. A part està el fet de que la foto que facis no queda, ara per ara, enregistrada (si no m'equivoco estava a punt de sortir-ne una amb la possibilitat d'emmagatzemar les fotos), i te l'has de quedar surti com surti. Vaja, "a la antigua usanza".

I pensant i mirant comentaris d'altres persones scraperes, vaig decidir-me al final per una impressora fotogràfica. De nou el dilema: quina de les que corren per aquest món de l'scrap: la LG Pocket Photo, la de Polaroid  o la Canon Selphy? De nou, a llegir comentaris i opinions de tota mena. Però la decisió va ser clara: una que em permetés enviar fotos des de qualsevol lloc i no solament des del mòbil. Així que decisió presa! I a les 48 hores ja tenia a casa la meva Canon Selphy CP910 de color blanc!!!!!


Ja estic llesta per a fer els meus àlbums plens de fotos!!!!

2 comentaris:

  1. Hola!buscant informació per internet d'aquesta impressora, he arribat al teu blog. Mirava si en entrades posteriors has tornat a comentar-ne alguna cosa, però no he torbat res... et faria res donar-me la teva opinió? t'ha agradat? Aprofito per felicitar-te ple blog, fas coses molt xules! Gracies!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Sam! Tens raó que no he posat res més (ni més articles nous i això que he fet molts projectes), però és que vaig molt enfeinada i vaig tirant de Facebook.
      Just fa uns dies una amiga em preguntava el mateix, perquè es vol comprar una impressora fotogràfica. I li he recomanat al 100% la meva. Així que amb això ja et responc.
      Un dels darrers projectes que he fet ha estat l'àlbum dels meus nebots. Pots veure la foto a https://www.facebook.com/ScrapambH/photos/pb.596379247135384.-2207520000.1452597528./733811213392186/?type=3&theater
      Vaig fer servir 2 dels 3 tipus de format que es poden fer amb aquesta impressora.
      Gràcies per tot!

      Elimina