dijous, 18 de juny del 2015

Clipboard "escola vintage"

Ja fa temps que tenia en ment fer una composició sobre una base de fusta, a l'estil LO. Així que buscant idees vaig trobar aquesta carpeta amb pinça (més coneguda a la xarxa com clipboard) i vaig pensar en fer un muntatge de caire vintage.

He anar rebuscant entre papers, retalls, kits que tenia de fires i restes vàries per anar recopilant pel contingut. Primer pensava en fer més una composició del tipus office (màquina d'escriure, plomes, lletres, ...). Però a l'hora de triar la foto m'ha aparegut la típica d'escola dels anys 40, de la meva mare amb les seves germanes, i he reconduït la idea cap al tema escola antiga.

He començat donant una capa d'acrílic fosc a la carpeta (l'original era un contraxapat de color kraft), que li ha donat un aspecte més vintage. A partir d'aquí, anar posant material, combinant, fins a trobar la imatge final que jo volia. Sobre tot jugant amb volums i textures per fer un efecte més 3D.

Ara a veure què li sembla a la meva mare...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada