diumenge, 7 de juny del 2015

Detalls del viatge

Feia dies que tenia que entrar al bloc i actualitzar amb els darrers projectes fets, perquè sinó sembla que m'hagi quedat perduda viatjant o "vete tú a saber qué...".

Resumeixo: el viatge fantàstic, la gent estupenda i les meves ganes de viatjar satisfetes!

I com que a la tornada sempre hi ha la trobada del grup de gent per intercanviar fotos i recordar moments especials, doncs ja em veus a mi preparant un detallet per a cadascun d'ells.

No és que m'agradi distingir els detalls entre homes i dones, però en tenia un en ment des de que vaig arribar a casa: a cada lloc on havíem estat jo seguia amb el meu ritual de fer-me un selfie, ja sigui sola o amb la meva amiga Montse. Però als darrers dies, aquesta "tradició" es va ampliar fins a aconseguir una foto de totes les noies juntes. Superdivertit! Totes a encabir-nos en una foto sense veure jo si enquadrava o si sortíem bé.I així és com neix la idea del projecte: regalar aquesta foto final a cadascuna de nosaltres (en total 7, perquè jo també me'n faig un). I quan ja tot estava en la ment i a punt de passar-ho a la taula de treball, me n'assabento que un dels nois li va fer gràcia la foto que feiem ens en va fer una de lluny on se'ns veu com estem posant.

Resultat: un mini-àlbum en forma de càmera, amb la instantània del company a l'objectiu i la foto de noies al final. Tot jugant amb pàgines on l'objectiu era el punt central d'unió.




El format de tots és el mateix i el que varia són els colors dels papers. Així ninguna de les noies en té cap d'igual, però tampoc cap es queda amb un més xulo que un altre.

I acabat això, decideixo fer pels nois una mena de porta-retrat, amb la foto de grup, doncs crec que els pot agradar més i el poden posar a qualsevol lloc del seu despatx o estudi.




Potser més senzill, però també molt original.

Crec que, un cop entregats, van agradar molt!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada